Forbedre din forretningspræstation

Optimer din forretning og hjælp dine medarbejdere til at præstere bedre med et gratis, fleksibelt og sikkert værktøj, som administrerer dine lydenheder og analyserer brugen af dem. Hent de seneste firmwareopdateringer på dine præmisser, skab bedre resultater i virksomheden og minimer nedetid.

Løbende opdateringer, der forbedrer dine lydenheder, gør det muligt for dine medarbejdere at arbejde og kommunikere på bedste vis. Derudover får du et fleksibelt og omkostningseffektivt værktøj til at kunne administrere alle dine lydenheder, når det passer dig.

På dagens arbejdspladser, hvor databeskyttelse er altafgørende, kan man sikre fremragende beskyttelse. Løsningen er også kompatibel med alle større implementeringsværktøjer, styresystemer, browsere og PC/softphones. En virkelig remote løsning; styr fra enhver lokation, fra PC, mobil eller tablet. Med EPOS Manager er det nemmere end nogensinde at forbedre dine audioenheder til at præstere bedre.

Vigtige fordele og funktioner

Administrer og opdater enheder hvor end du er
Implementer og konfigurer lydenheder via fjernadgang, og hent de seneste firmwareopdateringer på tværs af placeringer for at minimere nedetid

Få analyser og viden
Generér rapporter om de anvendte enhedstyper og brugen af headset for at få indblik i, hvordan din virksomhed fungerer, og hvordan dette kan forbedres

Følger gratis med EPOS-lydløsninger
Vælg mellem lokalt eller cloud-baseret freeware med ubegrænsede softwareopdateringer

Gør dine medarbejdere mere produktive
Med brugeradgang til EPOS Connect, der forbedrer håndteringen af opkald via ubesværet tilslutning af lydenheder og softphones

Omfattende sikkerhed og kompatibilitet
Krypteret kommunikation, ingen opbevaring af følsomme data og pålidelig kompatibilitet med de mest udbredte styresystemer og UC-standarder

MENU