FAQ: Løs problemet selv!

Få svar på de oftest stillede spørgsmål. Klik på det ønskede spørgsmål nedenunder og navigér dig frem til det endelige svar.

Hvis du bruger dit headset med bordtelefon og EHS (elektronisk rørløfter)

1. Tjek at telefontasten på basen lyser

2. Tjek at strømstikket er tilsluttet

3. Hvis det stadig ikke virker, nulstilles basen ved at:

a. Flytte den 1. dipswitch bag på basen op

b. Tage strømmen fra basen

c. Og derefter sætte strøm til igen

d. Flytte den 1. dipswitch ned igen

4. Virker det stadig ikke? Så ring til 43 22 64 64

Hvis du bruger dit headset med bordtelefon uden EHS

1. Tjek at telefontasten på basen lyser

Lyser den ikke – tryk blot på telefontasten, således at den begynder at lyse

2. Tjek at Lysdioden i midten af basen lyser blåt

3. Tjek at strømstikket er tilsluttet

4. Virker det stadig ikke? Så ring til 43 22 64 64

Hvis du bruger dit headset med bordtelefon og mekanisk rørløfter

1. Tjek at headsetkablet er i bordtelefonens rørindgang

2. Virker det stadig ikke? Så ring til 43 22 64 64

Hvis du bruger dit headset med Softphone

1. Tjek at PC-tasten på basen lyser.

Ellers tryk på den, så den lyser.

2. Tjek at Lysdioden i midten af basen lyser blåt.

3. Tjek Windows indstillinger: Afspilnings- og optagelsesenheder skal stå på Sennheiser.

1. Skru ned på drejeknappen bag på basen


2. Pust ind i telefonen

3. Virker det stadig ikke? Så ring til 43 22 64 64

1. Se følgende video:

a. For Sennheiser DW Office:

b. For Sennheiser Pro 1:

c. For Sennheiser Pro 2:

2. Bemærk: Et batteri har en levetid på mellem 12 og 18 måneder. Køb et nyt her…

1. Et batteri har en levetid på mellem 12 og 18 måneder. Du kan købe et nyt her

1. Tilslut hurtigstrøm ved at sætte dit headset på basen og holde den sorte knap bag på basen inde i kort tid – så får dit headset hurtig strøm i 2 minutter, hvorefter den lader op.

2. Bemærk: Et batteri har en levetid på mellem 12 og 18 måneder. Du kan købe et nyt her

Hvad er Sennheiser ActiveGard?

Alle Sennheiser headsets er udstyret med ActiveGard® hørebeskyttelse. I løbet af en dag kan headsetbrugere blive udsat for farlige indkommende lyde, der kan være skadelige for hørelsen. Den pludselige høje tone af en alarm eksempelvis i den anden ende af linjen kan faktisk forårsage uoprettelige skader og smerter.

En pludselig akustik eksplosion og uventet variation i lydstyrken kan medføre langvarige skader for hørelsen. Dette kan blandt andet omfatte hovedpine, tinnitus og høretab.

For at beskytte brugere for disse farer er alle Sennheiser kontorheadsets til call center og kontormiljøer udstyret med den innovative ActiveGard ™ teknologi:

Uden ActiveGard:

Med ActiveGard:

 

Klartonen kommer fra Skype for Business, da Sennheisers USB-produkter er Skype for Business certificerede.

Hvis du skal høre en anden lyd er auto audio som standard slået til. Det vil sige, at du automatisk har lyden fra din PC som første prioritet.

Vil du høre en lyd fra PC’en, er det ikke nødvendigt at trykke på ‘tag kald’-knappen eller basen.

Har du et spørgsmål, der ikke indgår i vores FAQ?
Så ring til teknisk support: +45 43 22 64 64!

MENU